onsdag 3 mars 2010

Tonåringens sportlov

När jag väl lyckats väcka vår tonåring så tar han sig med sina sista krafter från sängen till soffan. Ute är det en fantastisk vinterdag med solsken och gnistrande snö.


Bilderna ljuger inte men till Axls försvar måste jag berätta att han var i full fart i går. Först horroreftermiddag hemma hos Jesper med skräckfilm och hur mycket godis som helst. Därefter en sen handbollsträning. Trots lovet har de som är hemma tre träningar denna vecka plus stor handbollscup i helgen. Så Axl ligger inte på latsidan även om det kan se ut så för den oinvigde.



Men på något sätt skall jag försöka lura ut honom i skidspåret även om det inte blir i dag.

3 kommentarer:

  1. Är det någon som känner till hur länge tonåringen egentligen var uppe i går kväll. Själv sade jag godnatt kl 22.00...

    SvaraRadera
  2. Jag har ingen aning. Själv gick jag och la mig 23.45...

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte heller min klocka är trasig.

    SvaraRadera